I saw that we had forgotten to take the time

Fredag blev det att fira Bella H som fyllde år på lördag 19 bast :D kvällen började hemma hos henne på rönnby vi hade sjukt roligt, Sara och jag gjorde snyggaste entrén ;) fy bubblan vad snygg den vaar.. åkte in till stan med Tom sen tappade Sara och jag bort oss och hamnade i silk till slut haha åkte hem med taxi Ali skjutade, när vi kom till skultuna tänkte Anel Sara och jag dra till fordon men fick höra att festen hade lagts ner för inga va 18 ..

Lördag: Drog ner på stan med Sara, Bella T till stan träffade gonza och vi gick till sportbaren satt där en stund sen drog han för att träffa sin tjej och vi gick till gränden och fikade sen runt 12 drog vi till bill och bob för att göra Linn och Becka sällskap , riktigt skojigt och trevligt hade vi :) min helg har vart riktig braa tills idag är bara för depp idag:( orkar inte den här dagen. Imorgon är det praktik skjut mig.. ska ta och sova nu i alla fall ha det.

Fredag


Lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0