I looked at your face I saw that all the love had died

Dagen började väldigt braa, var bara jobbigt att kliva upp men jag kom i tid till apun jag hoppas jag aldrig försover mig :( kommer gråta då haha.. första dagen på Bianco idag och det gick riktigt braa och vill tillbaka dit imorgon :D fast saknar ica <3 heheh började 10 och fick sluta 4 fast skulle ha slutat 6 eller 7 :S vet inte haha ... imorgon börjar jag halv 10 så borde ligga och sova nu men Sara väcker mig så det är lungt :) Humöret just nu är inte på topp är arg riktigt arg sen depp, ibland blir det för mycket tankar och det blir för mycket för mig. fattar inte varför jag går in och läser? när jag vet hur det kommer sluta hur jag kommer må hur mina tårar kommer rinna ner för kinden orkar inte. Hat är ordet asså... jaja ska försöka sova bort all den där känslan för imorgon är det en ny dag och jag är sjuk taggad inför fredagen :D nattiii

Saras goda glass

m-mm gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0