Evacuate the dancefloor

TJA kom typ nyss hem från jobbet, viste inte att jag skulle jobba idag men dem ringde idag vid 12 när jag skulle till bella och frågade om jag kunde jobba från 4 till stägning och klart jag kan har saknat jobbet sjukt! men jag trivs att jobba plus att jag ska resa snart och då måste man ha pengar åh jag längtar. Hände en sak på jobbet som jag inte vill eller har ork att ta upp men fy fan säger jag bara kom aldrig mera tillbaka blev lite på dåligt humör men men skiiit samma. I morgon är det skola .... skolka? njaa nee kanske haha ååh orka. Den här helgen känner jag mig utvillad så tror nog att jag kommer orka med skolan. Har inte nämt något om mina småtti kaninungar fy vad dem är sötta dem har fått päls och öppnat ögonen, det är 4 stycken och jag kollar till dem varje dag.

här är en vist är den söööt


fast min hund är sötast ^^


Kommentarer
Postat av: karin

ser ut som du klämmer sönder den:O hahaha

2009-09-14 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0