SKYL DIG SJÄLV

Hej bloggen =D I måndags var jag med Bella och Jessica på stan och jessica blev brunet =O fint vart det i alla fall :) Sen igår åkte skolan  ut någonstans minns inte vart=S hahah men vi skulle kolla på fåglra sjukt jobbigt vare i alla fall sen på kvällen fixade jag mina naglra fransmanikyr som alltid och den här gången ville inte jag ha korta utan långa =D lite svårt att gör saker men det funkar. Idag blev det inge skola för mig, Emran gick på en lektion sen drog han hem till mig vi köpte mat och hyrde en film. Vi var skit duktiga på att laga mat sen kollae vi på filmen men han inte se hela för Emran var tvungen att dra på träning men han kommer efter träningen så vi kan kolla kart på filmen. Den heter män som hatar kvinnor tror jag hahah men den verkar skit bra i alla fall :) Bella kommer snart hem då ska vi ses men nu ska jag kolla på en annan film bye bye =D



Alltid bra att ha i handväskan nu när det går svininfluensan i Sverige


Du ska inte säga att det är jag som skiter och inte bry mig längre! för du hör ju inte ens av dig och jag tänker inte höra av mig till någon som har svikit mig! Vad kommer hända nästa gång du blir kär? kommmer du bli dum och svika mig igen ? du har ju inte ens bevisat något. Och det som hände mellan oss det var det sista jag orkade med, det har vart så mycket annat som du har svikit och sårat men inte ens märkt själv och är man en bra vän borde man märka sånt. Tänk själv lite.

Kommentarer
Postat av: s.

har inge pengar på mobil, har inte råd att köpa än.. Men jag tycker som sagt vi borde träffas och prata om det här istället. Annars går vi bara omkring och tänker och inte vet hur det egentligen är vi känner. Kan ju iaf säga att jag känner mig så ersatt. och att när de höll på att bli bra mellan och jag försökte vara med dig. så började du träffa b hela tiden istället..Tänker på dig 24/7 . träffas ihelgen kanske? ja ska skaffa kompis till helgen när jag jobbar, hör av mig då om saken.

2009-09-02 @ 20:27:35
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hejsan!

Vill du bli veckans blogg? & få en länkning en hel vecka? Anmäl dig då här och visa dig bland våra 5500-9000 läsare / vecka :D



Kramar / CityCats

2009-09-10 @ 08:17:17
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0