Its a bad bad thing

Hello bloggen länge sen jag hörde av mig men jag har så mycket annat att göra nu. I måndags fyllde min  älskling 18 år wihooo =D Grattis baby <3 Igår var Emran och jag på bio och kollade på the ugly trhut. Den var skit bra Emran och jag asg, vi hade massa myss. Idag vaknade jag och mådde piss fy fan låg i sängen till kl 15 då var jag hungrig fast nu mår jag bara illa haha. Har färgat mitt hår typ svart och vart nöjd och Emran älskar det! Ne vi har gäster och jag ska vara lite social nu och snälla ge mig choklad!!!!!!!

Grattis babay



Hej då ljusa färg

 
Hej svarta så här är min hår färg nu


Det här är min och Saras lilla paddunge =)


Emma har köpt en skit liten söt hundvalp Donna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0