I don’t mind at all

Hej bloggen idag känner jag mig på strålande humör haha har haft lite humör svänger men men nu är jag glad i alla fall. Skolkade från skolan idag asså FUCK YOU PAOlA!! men jag orkade verkligen inte idag usch...  så Jessica och jag drog ner på stan, Jessica fyller 17 år idag massa grattis till dig min pulla :D Nere på stan träffade Jessica och jag på Azra och hanna vi åt donken sen kollade vi runt på stan. Efter ett tag drog Hanna hem och Azra,Jessica o jag drog vidare och kolla. Efter ett tag drog Jessica till sina andra vänner, så Azra och jag drog och fikade sen åkte vi hem, när jag kom hem skulle jag träffa Bella men blev ändringar åkte till ikea Bella ville inte följa med för hon var äcklig hahaha. Vi får ta vår lilla promenad imorgon :) Idag var det någon som kom fram till mig och sa att jag hade den bästa pojkvännen Emran kinolli, kan säga det var det bästa med idag :D. YES Orschina sa nyss att jag börjar halv 10 imorgon , men inte ni Emran & Jessica bara jag hahah! Faaaaan vad skönt med sov morgon :D Nermina mobbar mig för att jag triv och bo här ute på landet hahah . Ne ska nog ta och kollar på tv lite hejsvej

Grattis vännen <3 (hon är ike blond längre)


Hoppas alla vi kan gå i samma klass håller tummarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0