did you or not ?

Hej bloggen :D Igår hann jag inte skriva har haft så fullt upp med saker, efter skolan drog Jessica och jag ner på stan jag köpte mina lårhöga  stövlar fy fan vad jag är kääääär!!! har tjatat på att jag vill ha lårhöGA stövlar i 1 månad nu och igår hittade jag dem , efter stan drog vi hem till Jessica sen kom det massa folk och vi firade henne åt tårta och massa annat gotti gott haha . Idag Har det varit en as bra dag fast själva jag har mått skit :( börjar bli sjuk min hanls dödar mig och jag har fruktansvärt ont i huvudet buhu :( men jag klagar inte!! Började med att jag försov mig typiskt! sen snabbt åka in till skolan och ha  lektioner och gissa vad???? jag kommer få mitt studie bidrag WIHOO!! 1000 kr rikare  då :) jaja efter skolan skjutsade kattis mig och Jessica till sura för hon skulle gadda sig hon skrev Jessica på högra höften typ skit fint vart det! Jessica skrek som en galning och tyckte det gjorde svin ont haha stackare men jag tror fan jag fick ondare i min hand som hon höll i. Efter sura åkte vi till Emma sjödahl som fyller 18 jävla år idag GRATTIS STUMMPAN :D gick till lokaen och firade henne. Blev ännu mer tårta och gotti gott haha har säkert gått upp några kilo. Dem andra skulle vidare till krogen men jag pallar verkligen inte ushc:( ska ta och gå lägga mig nu eftersom Jessica ska ringa mig kl 6 på morgonen så jag inte försover mig :) så natti natt. Kommer bilder sen från idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0