Börjar om på nytt

Hej bloggen fick min dator igår fy fan vad glad jag är ^^ hämtade den igår sen var jag med Bella och Revve vi kollde på en sugig match! fy bubblan.  Idag så ringde inte väckarklockan ååh blev galen missade en hel lektion kom till skolan gjorde ett prov som jag inte hade pluggat ett skit på stort IG sen mådde jag skit dåligt så Jessica och jag drog hem när jag var på väg hem då ringer min chef mig och undrar om jag kan jobba så jag åker hem bytter kläder får i mig lite mat mmm majskolv skiiit gott :D Sen efter några timmars arbete kom Richard och hämta mig som fyller år GRATTIS!! sen kom Bella och Revve hem till mig lite och åt tårta. Ska nog hoppa in i duschen sen sova. 

Jag har känt mig rätt deppo den här veckan, beror på mycket som händer svåra beslut, jag vill men vågar inte.. jag vill tillbaka i tiden och ta beslutet som jag känner nu , jag trodde jag skulle släppa förlåta men jag kan inte och kommer aldrig kunna har jag inset och jag saknar min syster som hon var förut enormt mycket vill tillbaka till våra tider. Sen en vänskap som aldrig kommer kännas som förut, kommer det kännas så nu heela tiden ? Jag orkar inte ta skit jag orkar inte bli sårad orkar inte förlåta hela tiden. Sen orkar jag inte att jag blir anklagad för någon jag inte är av en som betyder en hel värld för mig och den vet att jag inte är så...  Som orchina säger alla behöver ta en paus från världen någongång. behövde skriva av mig lite. fuck...

En av mina kanninungar dog igår buhu :(


Klädd och klar till jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0