Vitt helg ?

vilken regning dag igår regnade inte men det blåste buhu va kallt det var. Sara och jag hade bestämt oss för en vitt helg asså ingen festande, så vi satte oss framför tvn och skulle kolla på idol tema Michael Jackson men vi hann bara se första personen sjunga för vi skrek hur jävla borrring detta, vi hade absolut ingen lust med en myssig hemma kväll haha. åkte hem till mig fixade mig på 1 timme sen hem till Sara för hon skulle fixa lite sen hade jag inte mitt legg med mig så mina pappa fick komma och lämna det haha. Tog bussen och drog till konrad för att träffa Mikis och Karin trevligt vare. Jag och Sara var nyktra och fan vad konrad är anorlunda då haha, sen hade vi värsta bus humöret haha vi härmade alla som dansade fult haha ASG verkligen Sara är så rolig. Sen fick Sara en drink över sig och jag på högra benet, rosa pantern haha så vi luktade gamal mjölk fräsht NAT! nej ju ska jag städa mitt rum sen åka hem till Sara tror vi ska äta tacos :) mm gott. Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0