Vårt kapitel är slut..

Du är underbar Michelle brändemyr <3

Finns människor som man älskar och dem sviker, någon som betyder för dig mycket och den sviker lämnar ett är efter sig.Finns människor som går på en för inget eller pratar skit och inte kan ta det öga mot öga och så finns det såna som inte lägger ner sin tid på massa skit. Finns människor till allt. Alltid jävla samma story med dig dina val din förlust. Det finns en anledning varför jag har gjort detta och jag vet inte om jag ångrar.

Idag har det var en bra dag men samtidigt rena helvete, men jag klarar mig alltid :) efter skolan drog jag hem direkt till Sara skulle följa med Azra och Nella till stan men jag orkade verkligen inte. Kom nyss hem ska ta en promenad med Bianco sen ska jag gå på bio med Sara wiho. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0