Kan det bli bättre

Igår var jag med Sara och jag lagade mat ,Sara älskat och jag med fy fan vad gott det var blir hungrig så fort jag tänker på det haha. Åkte hem runt 11 och jag var verkligen skit skit trött somnade på vägen hem nästan och jag kände mig typ skit sjuk som  om jag hade feber eller något haha. Imorse kom jag inte upp ur sängen mamma försökte men fick inte upp mig så hon ringde och sjukanmälde mig till skolan . Sen fick jag reda på att mille och Sara var också hemma från skolan haha. Alla som verkligen känner mig vet hur mycket jag älskar elefanter jag samlar på elefant gossidjur statyer och sånt och för någon dag sen när jag och Sara skulle köpa godis hittade jag en stor elefant choklad köpte massor sååå gott haha!! Ska nog åka och köpa elefant choklad nu cio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0