HÖSTLOV

Snacka om att känna sig uttmatad fy bubbland, Har vart igång hela dagen verklugen från 7 till nu. Först skola slutade kl 14, sen drog jag ner på stan med Mille träffade Ewe en stund ,snutten är saknad sen drog Mille och jag för att äta donken sen kom aless för att tjcoka med oss trevligt :) sen efter ett tag kom Sara och vi drog vidare för lite shopping sen kl 19 åkte vi till Dasha som fixade Saras naglar, dem vart grymt fina. Imorgon blir det min tur fast jag ska inte ha fransk den här gången utan naturliga eller va man säger till dem haha ska testa något nytt;) Nej jag ska nog ta och sova nu har fullt upp imorgon Ciao



Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

haha,verkligen:)

tack så mkt:)!

2009-10-24 @ 15:39:14
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0