Fredag

Skolan var hur segt som helt ville bara bort bort bort. Ewe kom och hälsade på har saknat henne sjukt mycket, så Michelle,Ewe och jag drog ner på stan en stund sen åkte Mille hem . Ewe och jag träffade på Sara som var med Bella H. Efter ett tag blev det bara Sara och jag kvar på stan. Vi letade efter något att ta på oss till kvällens fest, och vi hittade. Drog hem snabbt in i duschen och börja fixa mig sen kom Ewe hem till mig. När vi var klara drog vi till Sara som hade för fest vi hade hur roligt som helst hahah fast kanske drack lite för snabbt. Minns inte vilken tid vi tror till fordonsföreningen haha men när vi kom dit var Michelle där wiho. Det var en skit roligt. Emran och jag stod och pratade så var det en jävla tönt som kasta en flaska mot honom, hur orkar man vara så omogen ? seriöst hoppas du åker på riktig stryk för det är du värd äckel!!! Det var det ända som irriterade mig under kvällen. Men Hames fixade allt. Idag ska Azra ha en födelsedags party så ska väl ner en stund och fria henne, känner mig lite sliten men men vad gör man inte för sina vänner? :)Ne nu ska jag ta och äta kräftor mumms :D Ciao








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0