1 vecka kvar till helg!

aa nu tog helgen slut buhu skola imorgon börjar 8 .. men snart är det höstlov :D Igår firade vi Azra fast hon fyllet år idag så massa grattis till dig Gumman:D. Vi hade det väldigt trevligt och roligt fast jag var mest med Emran,Herdi och Adam haha. vid 12 tiden höll jag på att somna eftersom jag var så sliten från i fredags fy bubblan!! Så vid 12 tiden kom mamma och hämtade mig och Emran vi skjutsade hem han. När jag kom hem deckade jag på en gång jag var verkligen död. Vaknade idag runt 12 åt frukost sov igen till kl 2 och låg i sängen till 7 då drog jag till ica köpte chips dip choklad pop corn och hela köret hahah sen till sägen igen. Städat mitt rum har jag också gjort :) en riktig sköön söndag säger jag och nästa helg blir det en lugn hel ar fan vart ute 4 helger i raad plus onsdag. Har inte vartn hemma något alls min moder har saknat mig ^^. Ne nu ska jag ta och sova natt!

Födelsedags barnet :D


Det kom en känd fotbolls spelare till Azras fest så då var Emran så klart tvungen att ta kort med han haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0