1.. 2.. 3

Kom nyss hem från Sara :) vi hade riktigt trevligt kollade på the hills så klart, det är så himla bra. Imorgon är det fredag och jaa jag ska till skolan suck! men jag måste väl... sen ska jag ner på stan och göra lite bissnes, jaa vad händer på kvällen inge fest ingen krog börja känna suget men nej jag och Sara ska ta det lugnt vi ska i alla fall ha en tacos kväll för oss själva mm gott. Måste hoppa i sängs nu hur tråkigt jag än tycker det buhu och jag känner verkligen för att sova själv inatt. Sen ett stort grattis till Saras far som fyller 100år enligt Sara haha nej han fyller 59 :) Natt.

Hon är ju för braaa!


Det här är det bästa att ha när det är kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0