Seems we're bound by the laws of the same routine

Hej bloggen idag fick jag lite sov morgon (jag försov mig) haha orkade inte med skol dagen så åkte in till skolan gjorde äckel natur provet sen till stan med Michelle, vi blev fast i en godis butik HAHA komiskt mitt kort funkade inte där så det tog skit lång tid tills jag fick betala . Michelle drog hem jag drog och träffade Sara och Sandra sen följde jag med Sara till hennes praktik på ett hotell och var där i 100 timmar och åt massa godis har fullt i fickorna nu ;) plus en mandarin haha. Sen vidare ner till stan igen träffa Azra shoppa lite sen gick Azra och jag för att träffa Nella och en tjeje till . Vi fikade på gränden , träffade på Ida och Aless :) sen  blev det 46 hem. Ligger i min säng och ska ta och sova imorgon blir det skola annars blir Mille agro på mig så som hon var imorse för jag försov mig. Natt!


Ta mig dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0