I just can't take your tears

Vilken kall och mörk dag, inte hänt så mycket idag skola hela dagen sen var jag med Azra en stund nu sitter jag hemma och väntar på att Sara ska komma hem så jag kan åka till henne och sova där :) Måste plugga för jag har prov imorgon buhu.. jaja Ska packa Ciao


Vinter jackan kommer fram nu


Now we ain't talk since we left, it's so over due 
It's cold outside but between us it's worse in here
The world slows down 
But my heart beats fast right now
I know this is the part
Where the end starts
I can't take it any longer 
Thought that we were stronger
I know you'll ask me to hold on 
And carry on like nothing's wrong
But there is no more time for lies
'Cause I see sunset in your eyes
I gotta do it 
I hate this part

Jag saknade dig idag du var inte där du var borta det är inte likt dig.. Fatta jag bryr mig jag är orolig jag vet hur det känns. Snälla prata med mig vill inte se dig så här det dödar mig. Jag vet vad jag har gjort förlåt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0