Those would be the best memories

Jag skolkade inget idag absolut inget vad duktig jag känner mig haha, sen hade jag en lektion idag för en hel klass om massage, hatar att stå framför massa folk och prata med det gick rätt bra Michelle vägrade prata så jag fick prata haha i början var det jobbigt men sen gick allt bra. Min dag har vart skit tråkig och seg usch hatar såna dagar man har för mycket tankar. Kan det inte bli december nu :( jag längtar ihjäl med, faan vad kul vi ska ha det tjejer!! Behöver komma bort lite från västerås. Nella och jag hade en koversation om ens killes ex och fy fan det är något jag inte tål ens killes ex fy bubblan hahah usch ! jaja Hemma fruar vare idag älskart! det är det bästa med tisdagar. Ne nu ska jag göra annat Ciao

Jag saknar min bull <3

och min pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0