Vill inte längre

Nepp nu är jag klar med mitt beslut, jag har bestämt mig för vad jag vill och inte vill och jag vill inte mer. Blev inge skola för mig igår heller eftersom jag känner mig fortfarande lite sjuk och det gör jag idag också i alla fall igår så drog jag en stund till Sara som jag inte har träffat så mycket eftersom jag har vart sjuk vi hade det riktigt tevligt kollade på våra Britney biljetter ååh lovely ^^ Sen träffade jag Emran vi tog oss en promenad och det var ganska mysigt faktist, efter det drog jag mig hemåt och somnade. Idag vaknade jag 11 har inte sovit så länge på skit länge faktist. Cyntis mamma ringde min mamma dem 2 är bästa kompisar haha i alla fall hon ringde och sa att hon var på väg och hon hade mat med sig så vi kunde grilla Cyntis kom också så klart, vi bakade och gjorde massa mat sem drog vi till ica köpte fika sen hem och moffade massa, tog upp massa minnen och det blev massa garvande saknar våra tider faktist vi hade skit skoj idag haha. Cyntis mamma köpte ett par solglassögon till mig och cyntis idag köpte ett till par vita nu har jag 3 st och vet inte vilken av dem jag ska ha haha det tråkiga är ju att det är inte så mycket sol buhu men men. Viste att jag skulle ha massa solglassögon i år igen är helt galen i det har 6 par och jag kommer säker köpa fler haha. Mamma och jag började snacka lite om att vi kanske drara till chile till jul fy fan vad skoj det skulle vara jag hoppas verkligen det blir av :D. Imorgon ska jag jobba så ska ta och sova nu bye bye :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

snygga brillor, gillar spec, dem vita i mitten :)

2009-05-24 @ 11:16:08
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0