Vi kan inte släppa taget.

Vaknade kl halv 8 och mådde piss, duscha kroppen och tog på mig mjukisar sen drog jag iväg till skolan buhu.. hade nationella matte prov som verkligen gick piss ett stor IG, kunde ju knappt tänka av mitt dunkade huvud hade världens huvudvärk när jag satt där blää. Gjorde provet på 1 timma sen skulle jag vänta på Emran att bli klar för vi skulle ta bussen hem tillsammans fick vänta på han i 120 timmar!!!! han var skit seg och jag som inte mådde någo bra alls, sen när han blev klar käkade vi och tog bussen hemåt. När vi kom till skultuna beslöt vi oss för att cykla hem till mig hahah, Emran mådde så där och samma med mig så vi la oss i sängen och vila lite gran, känns som att vi kan bara inte släppa taget om varandra vi är lixom fortfarande kära men vi får se hur allt blir men jag älskar honom det gör jag! Emran stannade en lång studn hos mig eftersom han hade match kl 8 han brukar ha träning 4 men nu drog han 5 vad happy jag vart. Vi kollade på några avsnitt på a doubbel shot of love och moffade massa godis. Emran drog runt 5 och han sa att han skulle göra mål för mig får se om han gör ^^. Min mamma har fortfarande inte komit hem så känner mig lite lonley men hon är väl på väg hem hon har säkert vart hos sina kompisar :) och grattia till Emran som fick lov att ta körkort, han har tydligen inte fått det efter ett bråk han var med blev lite krånligt med polisen men nu är det fixar wiho, han körde idag btw han är så duktig. Nu ska jag kolla på tv och vänta på att Emran ska höra av sig sen får jag se om jag drar till skolan imorgon beror på hur jag mår och vad min moder säger hejsvejs så länge :D

tycker bilden är lite rolig eftersom både Bianco och jag kollar på samma sak en dryg fluga haha 

Kommentarer
Postat av: sara

hihi lantis :D

2009-05-19 @ 23:00:31
Postat av: Madeleine

Sv: usch va tråkigt :/ Men då har du nåt att se fram emot, det är i slutet på juni västerås har jag för mig. :)

Snygg skinnjacka på bilden !

2009-05-20 @ 19:56:49
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0