its was the last from me baby.

tjohopp här var det länge sen man bloggade oho nej men har inte haft tid faktist har vart upptagen med skola, jobb, Emran och vänner sen har jag vart så sjuk att jag har inte orkat bloggat. Helgen för mig blev en massa jobb och en massa Emran var sjuk också så det var bra att jag var hemma, fast i fredags firade vi becka men orkade bara stanna 30 min mådde så dåligt så jag drog hem sen kom Emran runt 11 och var med mig sen jobbade jag lördag söndag. Igår var min morder cyntis och hennes mamma på life center och kollade på Carola och Pandora vi hade riktigt skoj, Väntar på att min mamma och Richard ska komma hem dem gick ut idag så har vart hemma ensam hela dagen fast jag har ju lilla Bianco, ne ska ta och sova nu för jag har en lång dag imorgon först skola sen direkt till jobbet. haaa det :D



Carola

Pandora


Pandora och Carola


Fick Carolas aoutograf





Kommentarer
Postat av: saraaaaa

va fin du va :D va är de dr för tunika ?

2009-05-27 @ 23:51:51
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0