Trötte ?

Nää inte så värst faktist fast jag har jobbat hela dagen, Tessan blev dö sjuk så jag fick hoppa in mina tider var från 9,45 till 16 men blev till 19 . 3 tjejer var vi som jobbade idag kan ju säga att jag har typ glömt kassan haha nee men visa saker faktist skit jobbigt att sitta idag Tex, Emrans pappa köpte något men sen ville han lämna tillbaka det jag ba shiit omg jag minns inte hur man gjorde men sen började jag trycka massa knappar och det verkade vara rätt haha vet faktis inte sen var det någon som ville kollat sitt saldo och samma sak där börja trycka på massa knappar och den ba okej då vet jag tack haha jag hängde inte ens med. Sen så finns det dumma och tjuriga jävlar, det var en kund som varnade mig för att en man som stod på min kö hade snattat men tyvärr kunde inte jag eller någon av personalen göra något för vi såg inte han göra det jaja. Imorgon är det månad och fy fasikens vad jag längta ni annar verkligen inte hahah :D längtar inte för att det är skola tokheler! utan för Sara och jag ska göra något som jag har typ velat hela mitt liv fy fan :D:D:D:D:D:D jag bara skriker av gläjde när jag tänker på det hahah :D jaja nu ska jag äta något sen ska jag se hur det gick för Emran på matchen bye bye =D

Jobbar outfitsen

Kommentarer
Postat av: Madeleine

snygg outfit :)

2009-05-11 @ 15:00:07
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0