Slutet var roligast

Hahah fy fan vad de var kul att gå på cirkus, skit länge sen jag gick på det. Mina päron skjutsade Sara, bella och mig till cirkusen som började 7 faan vilken jäkla kö det var när vi kom fast det gick skit snabbt att komma in haha köpte sockervad älskart!!! och lite pop corn , det var en aning småtti dyrt men men man är inte på cirku varje dag heller höhö. Cirkusen slutade kl 21,00 hade inge känsel på baken jöö hade settat så himla länge haha. När cirkusen tog slut träffade vi clownerna som var från spanien så vi började prata lite spanish, slutade med att dem ville bjuda oss på drinkar mat och skjutsa hem oss men vi tacka nej , man ska inte lita på alla vet ni haha mina föräldrara kom och hämtade oss slapp åka buss igen sköönt. Ligger i min sköna säng och funderar på att skita i skoldan imorgon och bara sova och slappa, mår inge bra just nu så det skulle faktis inte vara en sån dum ide får se hur jag mår imorgon. Nu ska jag kika vad som finns på tv Ciao bella :D




Bianco var också med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0