sjuker

jappsan ligger i min säng med feber, hosta och har inge luktsinne kvar buhu fy fan vad det suger att vara sjuk. Har sovit hela dagen tills mamma kom hem, fast imorse fick jag inte sova så mycket för telefonen var ingån i fulla muggar först frågar Ewe om jag ska till skolan sen skriver Sara och Emran och frågar hur jag mår sms med dem tills jag somnade igen och sov tills mamma kom hem från jobbet vi åkte in till ica köpte lite grejs sen började jag må såligt så la mig i sängen och åt sopa först åt jag 2 mackor och choklad ville spy upp så ska hålla mig bara till sopa för det mår jag inte illa av så mamma ska snart och och köpa sopa till mig. Ne ska ta och kolla på tv nu jobbigt och sitta vid datorn när man han ont i huvudet. Blir inge skola för mig imorgon heller buhu. bye bye :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0