Piss väder

Japp stannade hemma idag , vaknade 8 på morgnen och sjukanmälde mig och Emran. Ett piss väder ute så det var skönt att stanna hemma. Men imorgon blir det skola och jag sluta 12 wiho vad skönt sen är det helg, funderar på att inte göra ett skit den här helgen och bara vara hemma mina kompis vill till krogen men jag tror jag står över sen så jobbar jag på söndag. Aja får se vad jag gör i helgen men det lutar sig starkt mot att vara home :D haha. Ne nu vill jag att mamma ska komma hem med min diamchoklad mumms vad gott det ska bli :D Emran fixade nå grejs på min dator så jag kan kolla på film och olika serier så nu ska jag kolla på desperate housewives. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0