Mitt hus brannupp

hah neej skoja.. men våran skog har i alla fall brunnitupp, skit läskit  jö! Kent är här i alla fall och räddar skråmsta skogen höhö.  http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=890537



Så här såg det ut när Sara och jag åkte hem till mig



Sen såg jag Kent och vart skit glad


Kent var tvugen att göra en sak då tog Sara och Jag Kents brandhjälm
 


Gårdagen var väl helt okej var tvuegn att dra hem tidigt eftersom jag skulle upp 5 idag och jobba buhu kom försent typiskt mig men jobbet var skitans kul =D Ingen aning om vad som händer to day men Sara och jag hittar väl på något btw så kom min snygga skinjacka idag kärlek till den höh =D jaja nu ska Sara och jag äta kaka =D haa deeet

(saras händer höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0