Jag sitter inte fast i klistret någo mer!

Skoldagen började med matte natinoella, Jrssica och jag mötes när vi gick av bussen och bråttom till skolan för att hämta penna,sudd och mineräknare sen skulle vi vidare till högskolan för våran klass skulle ha provet där men så klart hittade vi inte vilken sal vi skulle till typiskt oss vi gick runt hela högskolan både ute och inne haha ringde åra kompisar men fatta inte vart vi skulle vara till slut fick vi hjälp och kan ju säga att vi aldrig hade hittat salen om  vi inte hade fått någon hjälp haha vi höll på att tappa bort oss när vi skulle till skolan igen hahah komiskt! jaja sen började alla fråga hur det gick säger bara sorry Sara blide inge tusing till dig kan ju jag lugnt säga. Nichole och jag hade värsta samtalet idag tog upp dåliga,roliga och bra saker men det var skönt att få prata ut sig haha hon är för skön :D hade håll från 10 till halv 2 och efter den lektionen slutade och det var matte ååh döda mig! jaja  åkte ner till stan efter skolan träffade på min saknade vän Sara som jag hade inte träffat på ett tag höhö. Vi tog skultuna bussen och åkte hem till Sara vi käkade godis och kände oss skit hungriga efter det hahah så vi köpte oss en varsin fett pizza på vesuvio mmm gotti!!!!!! Ska tvinga Sara att gå till videoträffen och köpa godis sen ska jag hem och plugga buhu =(.. HA DET =D!!

Sara och jag möte på en skit gossig söt katt
 
Så jäkla gott!!!

Sara och jag

Sen när vi skulle hemåt träffade på en liten småtti hund en liten Biancon 2 fast tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0