Its time for me

Hello bloggen :D snacka om att jag är mega glad. min laptop funkar galant wihoo fan vad jag har saknat den :D så nu ligger jag här i sängen och srkiver blogg länge sen fan jöö. jaja Idag hade jag bara en lektion på 40 min sen åkte jag in mot stan frö att göra ett ärende på banken åt min moder sen träffade jag Sara och min söte lilla Bianco, hon var hundvakt åt honom eftersom hon skolkade idag höhö. Efter att vi hade gjort allt vi skulle åkte vi hem gick till ica köpte gois,kakor,chips,pop corn och hyrde en film the women tror jag den heter de var faktis rätt bra. Låg i Saras säng och tjockade och hade mys ^^ vi tyckte att det var en sån dag att sitta hemma kolla på en film och tjocka, det har vart en sån jäkla sliskig väder idag . Efter att vi hade kollat klart på filmen drog Sara och jag på en promis med B och det började spö regna så Sara och jag blev riktiga slisko men solen kom fram och regnbågen syndes älskart! hoppas på bra väder imorgon =) och imorgon på morgonen ska jag skolka =O haha men orkar verkligen inte ta 7 35 bussen döda mig! jaja ska nog ta och sova nu bye bye =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du till baken :D:D

2009-05-06 @ 09:54:52
URL: http://sarawikmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Sara din snuskig =D

2009-05-06 @ 12:14:16
Postat av: Anonym

Men Sara din snuskig =D

2009-05-06 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0