Hejd.

Känns som jag sover för lite lägger mig runt 1,2 och vaknar innan 8 för lite sömn och så har det hållt på dem här 2 senaste veckorna jaja . Åkte till skolan idag i alla fall fick skjuts av Richard så slapp åka buss, Hade lektion från 8 till 12 så jobbigt buhu sen hade jag håll 2 timmar hatar tisdagar! jaja på håltimmen satt alla i klassen och åt nötter haha för skön klass jag har :D ni skulle ha set hur det såg ut efter oss Orchina var duktig och tog fram kvasten för att städa. Engeska provet gick ganska bra tror jag , svarade på allt i alla fall haha jag dödar min lärare om jag får ig för jag har inte fått ig på ett ända prov i engelska ! och jag kan inte minnas att det någonsin har hänt haha kanske i högstadiet minns ej. Är hemma nu och ska ta på mig myskläder :D bye bye


Dagens outfit ( haha vet ej vad som har hänt med bilden men en liten bit fattas i alla fall )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0