Ge mig 13 juli nu, tack :D

WIHOOOO GLOBEN NÄSTA DÅ :D:D:D som jag skrev på förra inlägget att ja skulle göra något idag (måndag) som jag har typ velat hela mitt liv och väntat och det hände idag köpte Britney biljetter :D omg är så jävla lycklig HAHAH ni annar verkligen inte hur mycket jag gillar henne höhö hon är bäääst jööö! Kommer i alla fall bli en stor upplevelse att få se henne live, det pirrar i min mage när jag tänker på det haha ge mig 13 juli nu tack! hon är fan värd varenda öre :D. Blev inge skola för mig idag i alla fall var med Azra sen vid 4 tiden åkte jag hem till mig och tog det lungt sen blev det till ica för att köpa glass och choklad. Orka att det är bara tisdag imorgon buhu vad tråkiiigt .Ne nu ska jag forsätta plugga på engelskan har prov imorgon så jävla borrriiiiiing! bläää men det kommer gå bra eftersom jag tycker att engelska är skit roligt det är ända ämnet jag är bra på HAHA fast så bra är jag ändå inte haha neee pluggandet kallar bye bye:D

Idag när jag var hemma hos Sara hittade jag min lilla minnes låda med mig och Emran och då hittade jag mitt fina halsband jag fick av han på min 17 års dag, så himla fint jag älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0