fyyy bubblan!

Nepp jag kan  inte sova och kl är tio i 1 och jag ska upp halv 8 skojigt NAAAT!  börjar halv tio och sluta 12 skööönt. Idag hade jag en lång skol dag direkt efter skolan tog jag bussen hem mot bushen tuna och gick hem till Saroo sen kom Azra och vi gick till vesuvio och fetta gott fett vare i alla fall :D sen hem till Sara, vi skrattade och hade skit kul idag faktis haha sen drog Azra efter en lång stund och då blev det bara Sara och jag kvar=) Efter en lågn tid åkte jag hem borde plugga men jag har ingen ork och min mage är cpcpcpcpcp!!! buhu :( jaja jag klarar mig vi får inte glöma att karin fyller år idag, grattis Karin :D blir att fira henne imorgon skojigt :) Ne ska försöka och zzzzzz gott!! GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0