Desperate Housewives!

Ha nyss ätit middag med mina föräldrara och det gjorde vi även igår det är inte ofta det händer eftersom jag äter aldrig hemma bara skit saker haha. Kom och tänka på att imorgon är det matte nationella fy fan och jag har inga böcker med mig så jag kan träna men jag kommer få ig det kan jag lova om jag inte får ig ger jag Sara 1000kr!!! så säker är jag på mitt fetta matte ig haha. Och en sak som jag är så trött på är små fjortisar som ska skapa massa skit snack ljuga och säga du ljuger nej det var så här och så här åååh man kommer inge långt med att ljuga sen att man inte lita på en vän och litar på den andra som man inte gillar alls är sjukt illa tycker jag riktigt falsk orka lägga sin tid ¨på någon som playear än och är inget att ha svin! jaja behövde få skriva av mig lite där okej jag är inte värsta mogna människan men mognare än så där är jag i alla fall ni är bara problem och sånt skippar jag från mitt liv för såna problem är bara slöseri med tid och noooo life!! finns värre och vitkigare problem! joo tack höhö. Ska ta och kolla på Desperate Housewives sen ta en dusch eftersom mamma och jag hade lite glass krig så mitt hår är hur kletit som helst buhu duma mamma haha. Hej svejs.

Och myskläder ska man så klart ha när man ska kolla på hemmafruar:D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch jag hade matte nationella (muntliga!) idag, och det fick verkligen inte bra. .:/

2009-05-12 @ 20:11:10
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: sara

HATAR MATTE NATIONELLA :) men de går säkert bra för dig bara för de, 1000 kr rikare :D

2009-05-12 @ 22:02:08
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0