Cause I’ve got something to believe in,As long as I’m breathing

TJA!!! min helg började dåligt men sen vart det underbart sen vart det dåligt igen, japsan så kan det bli..  Jaa min fredag började med skola som var skit kort sen hem till mig fixa sig sen skulle vi hem till Karin och fira henne som blev hela 18 år wiho :D aa men Sara råkade ut för en olycka och som sakt alltid vi din sida bästa vän så stannade jag kvar och följde med henne till doktorn och dem tog väl hand om henne sen böjd hennes far oss på en riktig god donken, sen fick Sara vila och jag åkte hem till mig och då kom Emran upp från det blå vart riktigt glad och vi hade det skit mysigt och bra.

Min lördag började med att jag vaknade skit sjuk men var tvugen att dra mig ur sängen och åka och jobba tur att jag jobbade bara 3 timmar annars hade jag dött! Efter jobbet träffade jag Azra,Amanda och Adam som hade komit hem från grekland han var skit brun lyllo!! vi käkade pizza och snackade massa skit snack haha. På kvällen mådde jag inge bra så beslöt mig för att bara vara hemma men då ville Emran att jag skulle ta moppen och åka hämta han för han orkade inte cykla och han vet att jag verkligen att jag  inte åker mopped usch! i alla fall vågade till slut och han fick köra på hemvägen, kom hem till mig hade det väldigt bra tills kvällen då vi beslöt oss att gå sklida vägar så kan det bli, vi har vart tillsammans väldigt länge nu nästa månad hade det vart 2 år och han kommer alltid ha en speciel plats i mitt hjärta, men jag tror att allt bli bäst så här. Vi gav varandra en avskeds kyss och sa hej då.

Min söndag vaknade ännu mer sjuk men följde ändå med mamam och Richard till sion det var något med barn typ fira dem eller något vet inte riktigt haha men vi grillade och hade skit roligt och vädret var toppen. Sen blev det hemåt och efter ett tag ville Azra att jag skulle träffa henne, hängde runt lite i "centrum" inge folk as vi dog av boring i alla fall vi låg på bänkade och solade lite haha sen skrev min syster att vi skulle komma över till henne och röka vattenpipa. Var en stund hos min syster sen vidare ut för att träffa Sandra hängde runt centrum lite där det fortfarande var dött haha så vi beslöt oss för att dra hem till Azra fast vi gick först hem till Nermin en snabbis men han var inte  hemma bara hans pappa som frågar hela tiden efter min papap haha! jaja sen mådde jag verkligen usel så bad mamma hämta mig och nu ligger jag här i min säng och ska kolla på the hills wiho älskart =D aja hadet bäääääst :D

Dagens outfit                                            HAHAHA


Viste inte att han var halv spansk jag älskar han, han är så bra:D det var hans om van förra eourovision
han van med den här låten fast på engelska den är på spanska nu.



Det här är engelskan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0