Du är ju för fan skämig tjejen!

Skjut jobbigt att gå upp imorse ville bara sova vidare men jag kom upp och åkte till praktiken, fick sita på kassan idan haha fy fan vad kul men pinsamt som fan haha jag bara garvade åt mig själv :D fick beröm att jag är en duktig praktikant så stolt över mig ^^ Goo Paola :D jag kan om jag bara vill vet ni...  åkte hem driekt efter prakiten jag var hur trött som helst men sen skulle Richard in till stan och då hånkade Sara och jag på höhö blev lite shopping vart inte så mycket eftersom vi kom ner till stan typ kvart över 6 men det blev en randig tröja från linex och lite smink :) sen hem till tuna hos Sara och väntade på att mina föräldrara skulle hämta mig medans jag väntade på dom kom Emran med bussen så jag gick dit och träffade han lite snabbt ååh och nu blev allt bara jobbigar vi har inte träffats på 5 dagar DEP! saknaden är så stor är van att träffas varje dag buhu :( det var i alla fall skönt att få hålla om han idag snutten min jag älskar dig glöm aldrig det. Imorgon är har jag praktiserat 1 vecka och det betyder att det är bara 4 veckor kvar då sen lov sen min födelsedag :D wiii. Pappa (Rischard, alltid när jag skriver om honom så skriver jag pappa eftersom han är som min pappa , han är pappan jag aldrig fick :) men jag slutade skriva pappa eftersom jag fick kontakt mycket kontakt med min riktiga pappa, men sen insåg jag att han är inte min pappa utan Richard det är han som har uppfostrat mig och get mig ett hem, han är bra han) i alla fall han hade brutit benen och då blev han sjukskriven och skjutsade mig till skolan och till praktiken men idag tog dem bort gipset och han är ledig 1 vecka till sen vet jag inte hur det blir men skjutsande ååh:( jaja det fixar sig alltid haha :D. Måsta bara skriva att min mamma är för söt haha hela dagen har hon tjatat om hur mycket jag betyder och hur mycket hon älskar mig mest i världen och massa som har fått att glad thihi hon är underbar :) jag ville också göra henne glad så jag köpte 4 klubbort till henne hon vart överlycklig haha =) Ne nu måste jag duscha faktist orkar inte är dö trött om jag var kille då skulle jag snagga allt :D sen ska jag ringa min snutt och imorgon är det fredag och äntligen ska vi vara och bara ha massa massa massa massa massa massa myss ni kan inte ana hur mycket mys vi ska ha hihi ^^ hej då och god natt för efter att jag har pratat med Emran kommer jag zzzzz verkligen !!! ha det bra:D
Seriöst tror du hon skulle aceptera dig som vän på facebook ? haha är du helt jävla pantad eller du fattar väl själv. Skämigare än dig finns inte F :)


Du & Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0