Already Gone

SKa berätta lite om gårdagen eftersom jag inte han imorse hade ganska brottom haha. Började med att jag hade planerat en hemma kväll och inte göra ett shiit men sen ville Sara att jag skulle med till svanå festen men hade ingen stor lust i början men sen kom den dära taggad känslan så jag sa jaa. Vi åkte och hämta Sara sen vidare hem till mig för fixning mina föräldara var så snälla att dem åkte och körde runt lite i västerås så vi fick vara ensamma hemma. Sara och jag var väldigt sega började fixa oss typ kl 9 haha men vart klara runt 10 Richard skjutsade dit oss viste inte vart det var direkt men när vi såg massa folk chansade vi på att det var där och vi hade rätt. När vi kom fram så var resten av tjejerna redan där och Bella hon var inte ett dugg nykter haha. men vi hade i alla fall riktigt skoj och kvällen höjdpunkt var så klart mitt skrik ew och hur jag och Sara sprang därifrån för vi kunde knappt andas av garvandet haha. Senare på kvällen vid 12 tiden blev jag helt trött och mina fötter värkte som tusan. Tove hämtade Sara och mig vid 1 tiden. Både Sara och jag var tvugna att åka hem rätt tidigt eftersom vi skulle upp tidigt nästa dag. Dem skjutsade hem mig först och Sara hämtade sina saker hos mig sen drog dom och bums hopp i sängen och sova. Trodde jag skulle vakna helt död idag men när jag vaknade kände jag mig ganska trötter med efter duschen blev jag hur pigg som helst och hann med allt jag skulle satte mig vid datorn för att skriva blogg det var då jag insåg att kl var kvart i 10 så fick lite brådis i slutet men kom tidigare än vad jag skulle hade verkligen inte räknat med det. Mamma och jag började dekorera 3 stora smörgostårtor som jag tyckte var rätt svårt i början men sen gick det undan. Sion hade nå konferens dag så det blev mycket gott och smörgos tårtan var hur god som helst. Efter att alla hade ätit och fikat hade dem möte igen och mamma var tvungen att vara med så jag fick städa helt ensam och jag gjorde ett super jobb allt blev skinande rent. Vädret idag var toppen idag det var soligt och väldigt varmt så tog bara på mig kavaj fast att ta klackar var inte det smartaste eftersom jag hade fortfarande skit ont i fötterna från igår och jag skulle gå hela dagen idag haha men det gick bra i alla fall. Nu är jag hemma och ska ta det lugnt ett tag vet inte har inget att göra eftersom mitt rum är städat och allt är fixat som skulle ha fixat fast ska kanske plugga? em nej är nog inte på det humöret. Sara slutar i alla fall snart och ikväll blir det att sova hos henne vill sova med någon jag kan prata med inatt behövs.Bilder från imorgon kommer senare ikväll,Aja ha det braaa :D 


Kommentarer
Postat av: sara

huuuh. skulle aldrig orkat klackar idag :D svullo-fötter :D

2009-03-22 @ 15:54:38
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0