Cause I'm gonna hold on

Mamma kom och hälsade på mig på praktiken och undrade om jag skulle hem men jag sa att jag skulle till Sara, gick till Sara och det första vi gjorde var att gå till ica och köpa massa ****** hehe ,,, vi skulle baka kladdis men det blev så mycket annat att det får vänta. Imorse var min läpp ÄCKLIG men nu senare har den blivit mycket  bättre och igår natt hade jag feber och hade skit ont på vänstra sidan av ansiktet , jag trodde det var ju så klart för läppen men såg sen att min visdom tand är på vägg upp och det gör skit ont och jag kommer få ta bort den eftersom min käke är tillräcklig proppfull av tänder redan. Trodde aldrig att jag skulle få visdom tanden nu, brukar man  inte få den efter 20 års ålden typ ? jaja. Sara och jag pratade om att tatuera oss vi vet vad vi vill ha men inte vart, men så fort vi kommer på vart så ska vi göra det, ooh läskigt hahah men vi är fan på :D jag längtar. Eftere ett tag åkte jag hem och nu sitter jag här framför datorn fast jag borde egentligen gå och duscha plus så måste jag duscha lilla Bianco sen lägg dags men det känns som om jag kommer lägga mig rätt sen, kommer vara trött imorgon då buhu vill inte går nog och duschar nu och det får bli en snabbis, skiter nog i Bianco får se, ska gå lukta på han nu och se om jag klarar av att sova med han :) NAtti natti





Kommentarer
Postat av: sara

tatoooooo :D :D :D

2009-03-12 @ 13:33:37
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0