Love story

Ligger här med Sara i hennes pappas rum, vi är helt ensamma hemma eftersom Saras pappa har dragit på krogen. Vi ligger här och mår illa till döds buhu hatar det här men men . Min mamma har blivit helt galen haha igår så tjatade hon om att vi skulle släcka allt i huset och att jag skulle säga att Emran skulle göra det i sitt hus och Sara haha. Sara och jag släckte allt förutom rummet som vi är i och jag ringde mamma och skulle se om hon hade glömt men ike san ike när jag ringde då sa hon hallå? vi kan ju inte prata el går och förstör miljön hej då gumman puss HAHA omg hon är för komisk. Linn skrev ett sms till Sara och fråga om vi skulle med på fest men vi har verkligen lust att festa vi vill ha en mysig hemma kväll jöö haha. Saknar min lila Bianco vill ha han här tror jag ringer min mamma snart och ber henne att ta hit han och så klart saknar jag min kära pojkvän hoppas att cupen gick riktig bra för han men det tror jag för han är ju kung i fotboll han är lixom zlantan jöö haha jaja nu ska jag dricka vatten för känner mig torr inutti höhö ha det :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0