Kan man ha mer tur än vad jag har nu =O?

Kom nyss hem och jag känner mig rätt död hehe.  Praktiken var faktist väldigt skoj mycket bättre än vad jag hade trot, fast jag jobbade verkligen non stop, stolt över mig själv :D. Fast jag längtar ändå inte att få jobba imorgon hahah. När jag jobbade så var det någon som satt händerna för mina ögon jag var skit rädd och gissa vem ? haha min underbara pojkvän kom och överraskade mig han är bara för för gullig,stunderna med dig är bland de bästa jag har .Vart överlycklig i alla fall att få se han synd bara att jag hade så mycket jobb hade bara velat ståt där med han pussas och kramas men fick göra det lite i alla fall ^^ sen så var han tvungen att dra. Slutade kl 4 och tog bussen in till stan för att träffa Jess massa skoj att träffa henne har saknat henne, gick runt på stan lite men sen orkade inte jag mer min mage hade ryk ååh hatar min mage har alltid problem med den! ska ta bort den någon dag, skulle fika med Sara men jag var död och orkade inte vänta tills kl 6 =/ fast jag saknar henne verkligen har inte träffat henne på år och dar känns det som.. känner mig vierd utan henne. Aja vi kommer i alla fall träffas snart längtar. Efter att jag hade vart på stan en liten stund tog jag bussen till skultuna  och gick till gymmet där Emran gymmade sen åkte jag hem efter ett tag :) Och nu sitter jag här och bråkar med mina jävla mage orkar inte den :( AJa min dag har i alla fall vart great fast min mage tycker inte om mig så den ville så sklart göra livet surt för mig men den lyckas inte höhö hej svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0