And it's so easy to see that the blame is on me

Godagens vaknade med att jag var skit kissnödig och fick brottom till toan sen fick jag springa från toan till mitt sovrum eftersom mobilen ringde och det var en ny vaken Emran haha. Skulle med Richard till affären eftersom våra djur äter med än hästar så har deras mat tagit slut både för katten och hunden, fixade mig men sen orkade jag inte följa med så jag började städa mitt rum sen blev jag helt slut men var inte riktigt klart med rummet måste damsuga men det ska mamma göra :) ikväll har inte jag en aning om vad jag ska göra vill eller orkar . Imorgon blir det i alla fall att gå upp tidigt för mamma och jag ska ´ha något på sion och massa smörgos tårtor och massa annat gott kommer finnas där. Jag är sååå godis sugen så jag dör´. Efter maten ska jag åka med mamma in till ica och köpa kinder ägg, nu´ska jag äta veheatrisk lasange. Richard kom nyss hem med en jätte god choklad kaka GOTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0