This is not the and you just need to provet for me baby.

Praktiken gick hur bra som helst fast det kändes som om jag inte jobba något alls eller jo jag satt i kassan hela dagen typ haha har blivit så duktig att jag behöver ingen bakom mig untan nu sitter jag ensam fast så klart det måste sitta en annan vid andra kassan men snart får jag säkert sitta helt helt ensam fast det är lite tråkigt för jag fick göra det idag typ i en kvart och då vare inga kunder som kom heller så där satt jag för mig själv och hade ingen att prata med haha. Pappa (richard ) kom förbi och köpte lite saker och han fick se mig sitta kassan och så klart tog han min kassa haha han berlade stolt över mig kännes riktigt bra :D . Min biologiska pappa kom förbi igår klart så fort han fått hört vart jag jobbar så ska han komma och kolla läget  tur att jag nyss gick från kassan då haha så jag gömde mig orka inte hälsa på han blää. Skulle jobba till 4 idag men var kvar till 5 haha vet inte varför orkade bara inte ta mig från kassan hemåt , Saras pappa kom och retades lite med mig och då kom jag på att min lilla hund var ensam hemma hos dem då kutade jag från kassan. Nu är jag i alla fall hemma men min moder är inte hemma hm undrar vart hon kan vara säkert hos hennes kompis, har inte umgåts med mamma något denna vecka ju därför åkte jag ju hem och nu så är hon inte här men hon skulle skynda sig hem sa hon haha åkte hem också för jag behöver kläder och så ska jag duscha. Sara är duktig och är och gymar men jag ville inte haha. Kan intre fatta att det är 2 veckor kvar på praktiken känns inte roligt trivs så bra vill verkligen inte tillbaka til skolan usch jag blir dep så fort jag tänker på det men ändå glaad för om 2 veckor är det lov och veckan efter lovet fyller jag 18 år weiiii :D  Ne nu ska jag gå och baka något gott sen hoppa in i duschen städa rumet och kanske åka hem till Sara för att sova där Ha deeet :D

Jag 2007 haha, tycker tiden går så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0