Jag har klarat det så jävla skönt

haap då var jag på min 4 vecka på praktiken, sen lov sen skolan ååh vill inte tillbaka till skolan verkligen inte mår så dåligt av tanken saknar klassen som fan saknar att träffa älskligen varje dag men der är inte det utan själva plugget allt man gör i skolan all stress tjat åååh. Vill hoppa av skolan och jobba men det är inte det smartsaste och min mamma hon skulle nog dö haha men jag gör som jag vill hon bestämer inte vad jag ska göra med mitt liv och det har hon aldrig försökt heller hon har alltid jätt mig goda råd som är inte alltid så kul att lyssna på. Jaja kommer saknar praktiken i alla fall. Sitter nu här hemma hos Sara i ensam het fast katten och hunden är ju här haha och hon vågade lämna hemma nyckeln till mig fast jag har tappat bort hennes nyckel hemma hos henne för någon dag sen ska nog gå runt och leta efter den snart haha. Träffar älskling ikväll kanske om jag är kvar här får se om jag orkar det efter praktiken. Känner mig väldigt mätt också åt för mycket som alltid trycker i mig det sista fast jag inte orkar 1 tugga till. och det här vädret buhu på den verklign! Ne nu blir det en liten promenad med hunden och en liten blir det för det här vädret hatar jag att gå ut med Bianco mamma gör alltid det hon är för snäll hon får hoppas att solen snart kommer tillbaka.  HEJ DÅ :D och Sara är bäst <3





Jag fattar inte varför jag tycker synd om henne? fast samtidigt tål jag verkligen inte henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0