God bye lov

Haap då var lovet slut buhu :( hard work imorgon då 8 -16 döda mig, sen så kommer jag knappt att träffa älskling eftersom han har också apu sen fotbolls träning =/  åååh..  Aja hoppas dem här 5 veckorna går snabbt ska inte vara så negativ, är jag glad och possetiv kommer allt vara mycket enklare och roligare tror jag :) haha. Idag så kom Frida på besök ( låtsas syster) har saknat henne massor , vi tog en promenad och då kom hon på att jag fyller 18 år snart, då ska vi faaaneme fira sa hon haha krog,restauranger där vi kan  ta ett glas vin haa vad skoj :D hon var överlycklig. Kommer ihåg för länge sen när hon precis hade fyllt 18 år och vi pratade om allt vi skulle göra när jag fyller 18 år , hon fyller 25 år  i år.  Efter ett tag åkte hon hem tråkigt :( Kom nyss hem från ica träffade älskling en snabbis där också och gav han some money jag var skyldig han , ska snart hoppa in i duschen och sen blir det natti natt dags för min del så jag säger God natt :)

Azra och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0