En månad kvar

Praktiekn gick väldigt snabbt idag och jag kände mig väldig trött men sen när jag gick ut och såg att solen hade komit fram då vart det ett stor leende och spring i bena. Jobbade till och med över haha. Efter praktiken skulle Sara och jag gyma men jag orkade inte så Sara gymade med Becka och jag åkte hem, innan Sara åkte till gymet och jag hem gick vi till video träffen för att köpa naturgodis och då fick jag med mig skedden för att plocka godiset med hahah fy fan vad vi garvade när vi kom på det har fortfarande inte vart och lämnat den men ska göra det imorgon :) Efter att Sara hade gymat så skulle  jag åka hem till henne för att sova där. Vi bsetämde oss för att köpa natur godis och jag ville köpa laktosfri mjölk bad richard om pengar sen att han skulle skjutsa mig i sista minut det var 4 minuter kvar tills dem skulle stänga så Richard körde i full fart först sa han  nu kör jag i 100 nu i 120 och nu i 130 då skrek jag till att det räkte jag var livrädd haha och jag han men inte Sara hahaha komiskt. Köpte i alla fall allt vi ville ha och nu sitter vi i hennes pappas rum och kollar på Linda rosing det blir att kolla på andra delen av bolt också eftersom förra gången glömde jag den jööö haha. Nu ska jag forsätta att dricka min oboj med massa klet i botten höhö. Och jaa idag just idag är det bara 1 månad kvar till min födelsedag weeiiin :D:D:D:D:D Puss till min Emran och jag saknar han otroligt mycket :( <3 Natti natti








<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/223877/paolaflores?claim=hzm4zrzvpqc">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0