Sol varma lysande gula sol kom fram ..

Vill att solen ska komma fram nu, det är juni det är sommar och jag vill ha sommarkläder på mig buhu :( vill bort med jeansen och in med shortsen med linne ^^ jajaj den kommer säkert fram i hallan, för på söndag är det bara 1 vecka tills Sara och jag åker fanit vad skojigt haha. Idag så var jag med Emran vi skolkade från skolan sen skulle jag jobba och han på träning, efter jobbet drog jag till hem sen efter en stund åkte jag till Sara och hade det mysigt åg längtar till hennes 18 års dag hihi ^^ hon ska ha grilling hemma hos sig skit skoj. Jaja nu ska jag ta och borst min tänder och Bianco sen blir det natti natt dag för oss :) Adios


Den har komit till Ica skultuna wiihooo =D

Kommentarer
Postat av: periiiii ;D

ååååh äre nya marabou?!:D:D

smakar det gott :D?

2009-06-10 @ 18:51:15
Postat av: Madeleine

Åh va god den där chokladen såg ut då ! :) Vill oxå ha sol , usch för det här skitvädret :(

2009-06-12 @ 12:13:58
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0