Personalfesten

Haha fy fan vad roligt det var i fredags massa skratt och dansa och vin, trodde inte att dem kunde vara så tokiga men riktiga roliga människort personalfesten ägde! Kom hem runt 3 och la mig för jag skule upp och jobba nästa dag kan ju säga att alla vi var döda hahah som tur stängde vi 6. Min lördag vart inte som planerat blev ingen bio och middag för mig och älskling eftersom han åkte långt långt borta och hade match sen så jobbade jag hela dagen och var helt slut. Efter jag hade jobbat så åkte jag hem en liten stund sen till Sara och vi pratade lite sen kom Thomas och var med oss sen vi 12 drog jag hem sov som en stock! och idag vaknade jag fixade mig åkte till romfartuna och röstade sen skjutsade mina föräldrara mig till jobbet. Älskling och jag har inte träffat på hela helgen men vi var ju hela veckan vi skolkade hela veckan och var bara hemma hos mig och hade skit mysigt haha men imorgon ska vi i alla fall till skolan! Saknar han i alla fall <3 Tror att min lilla Bianco är sjuk också stackare. Eftersom älskling inte är här så ska jag gå och mysa med lilla Bianco natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0