Min helg

Min helg har vart en bra helg i fredags gjorde jag inge roligt och specielt men i lördags så jobbade jag från 12 till 15 skit skönt haha efter jobbet åkte jag med mina föräldrar och kollade lite grejsor sen på kvällen  då drog cyntis och jag ner till festivalen och var med Malin l och hennes kompisar fy fan vad länge sen det var sen Malin och jag var vi hade riktigt trevligt tog upp massa minnen och ska träffas mer med gånger hihi Cyntis drog och jag vart kvar med Malin vår runda till toan var fan roligast haha jaja sen i dag så jobbade jag hela dagen till kl 8 efter det var jag med Mickis och Bella sen kom Erik k och vi hade fan skit kul sen kom min pojkvän som var saknad och var med oss , Nu har jag vart hemma ett tag ätit mamma Galia melon och vatten melon plus massa körsbär haha. Min mamma fyller år på fredag så ska nog fråga och Emran vill ner med mig på stan så jag kan överraska henne med en liten present hon har redan fått ett armband och skor sen bjöd jag henne på mat =) kärlek till min moder. Ne nu ska jag äta mer galia melon sen ska jag nog ringa Emran sov så gott natti natti :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0