God morniiiing

Japp vaknade typ nyss hel sjuk har inte sovit till kl 1 på skit länge men efter allt hard work så blir man helt slut haha jaja. Mamma och jag ska snart åka ner till ica köpa lite midsommar mat och det menas sill usch hatar sill blää , tänka sig det har inte vart mycket sol alls och snart är sommaren slut fuck vad tråkigt men hösten kommer och det menas snygga kläder =D wiihooo  nee nu  drygar min hund sig att jag ska försätta leka kurragöma (stavning ?)  med han  och han ska klippas idag för hans lilla skägg börjar växa mycket nu haha hej då =D

Min mamma haar köpt skit braiga shampos & balsam, lite dyra än dem vandliga men det är lätt värt!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Det fina sommar vädret verkar aldrig komma, suck!

Glad midsommar iaf :)

2009-06-19 @ 18:10:30
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0