And she says...

Ojojo har verkligen inte skrivit på mer än 1 vecka! men har verkligen inte haft tid haha, min kära pojkvän kom hem förra tisdagen så han har jag spenderat med efter jobbet har jobbat varje dag förutom igår då var jag ledig men inte riktigt faktist eftersom jag var barnvakt åt lilla mirre ^^ så söt unge haha sen spendera jeg eftermiddagen med jonna på stan och sabina :) sen åkte jag hem och på kvällen drog jag hem till Emran sen åkte jag hem kl 10 eftersom jag jobbade från 7 till 19 idag. I fredags var jag på bio med min syster vi kollade på bruno haha fy fan vad snuskig det var haha men roligt vare, sen på lördagen åkte min familj och jag hem till cyntis eftersom hennes mor fyllde årt firade henne sen var det massa andra där och alla åkte hem till oss sen men jag drog hem till Emran sen sov cyntis hos mig och nästa dag gick vi upp tidigt jag skulle jobba hon skulle göra någo ärende. Veckan har vart väldigt bra haha juste drog till ikea med mamma och Emran köpte massa saker till mitt rum asså mitt rum blir bara snyggare och snyggare kommer aldrig vela flytta hemifrån jööö!! haha. Färgade mitt hår och jag vart riktigt nöjd, Emran tyckte det var fint i alla fall haha ^^ har lite röd aktiga slingor och färgade håret mörkare. Ska ta kort på mitt rum sen och visa hur snyggt det är! höhö. Ikväll blir det att dra hem till Emran och kolla på en film som jag fick hyra gratis av min chef eftersom jag har jobbat så hårt, jag är så extrem duktig haha :)  sover nog hos Emran också efter som jag börjar ändå 3 imorgon massa myss^^


Den som känner mig riktigt väl vet att jag är helt galen i rosser Emran köper alltid rosser till mig mamma med och jag sparar verkligen varenda än haha visa har jag satt upp på min väg :) i alla fall min mamma har en rossbuske på trägården och dem är så himla fina så jag tar alltid 1 ross haha när min mamma kommer se den där busken kommer hon bli oxs tokig, men det kommer säkert upp massa mer hehe :)


Kan inte sluta lyssna på dem här låtarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0