Its just a verry god love

Älskar mina skor dem är så sköna.
Hello bloggen det var ett tag sen har verkligen inte skrivit kan börja berätta om i tisdag, mina föräldara och jag har letat efter en tv som skulle ha vart min födelsedagspresent men som aldrig blev av men mamma tyckte att vi skulle kolla runt och se om jag ville ha någon vi har letat hela veckan och till slut så hittade jag men då var det någo fel med mammas kort och det var den sista tvn, jag var skit ledsen men sånt är livet.
onsdags
Jobbade från 7 till 13 drog ner på stan träffade Joanna fixade lite grejser sen kollade vi lite runt på stan och shoppade lite köpte en bikini som jag blev kär i sen sov Emran hos mig på kvällen.
Torsdag
Vaknade upp med Emran vi var hela dagen sen driog han och så kommer mamma och Richard med tvn som jag ville ha haha fy fan vad glad jag vart dem fixade så att onoff sparade tv åt mig, mamma är bra hon <3 sen på kvällen åkte jag ner på power meet med älskling och hans kompisar plus Sara och Helen riktigt trevligt vare, träffade på Ewe och Michelle och vi var en stund sen drog jag vidare med Emran och hans kompisar. Åkte hem och sov sen
Fredag
Jobbade från 10- 17 sen blev det snabbt hem eftersom mamma hade fest hon fyllde 48 år, jag gav henne skor,armband,köpte tårtan åt henne sen så fick hon blommor hon var riktigt glad, roligast av alla var mammas bästa kompis som gav henne en pool haha fy fan vad vi garvade.Efter festen var slur drog jag ner till power meet för att träffa älskling som redan var där med hans kompisar. Var inte där så länge var rätt trött.
Lördag
Jobbade från 7.45 - 15 imorse var det riktigt jobbigt att gå upp fy fan trodde jag skulle döö.. Tessan såg helt drogad ut för hon var lika död hon haha efter jag hade jobbat åkte jag hem var med mamma och cyntis som sov över och sover över idag igen riktigt skoj, vi åt middag och tog upp massa minnen haha sen kl 19 åkte vi och hämtade Emran köpte massa godis och sånt sen fick Emran och jag välja en film tillsammans och mamma och cyntis fick välja en tillsammans. Åkte hem till mig kollade på filmerna som var riktigt bra och åt tills vi mådde illa, mamma gjorde en minni " smörgåstårta" till Emran efetrsom han inte kunde komma på hennes födelsedag haha sen fick han lite tårta. Emran var så himla söt som hade skickat ett grattis sms ^^ mamma blev riktig glad. Nej nu ska jag vara lite social och så ska jag äta vatten melon wihoo^^  Sen ska mamma och jag kolla lite bilder på små hund valpar som vi har fått efetrsom vi kanske ska skaffa oss en till liten vove vi får se hur det blir :) men den här gången blir det en liten tik =D

Min Bikini


Tvn


Poolen HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0