Min vecka

Hello =D som sakt jag är jätte dålig på att uppdatera men jag har tröttnat lite smått att uppdatera jämt det är kul då och då. jaja nu ska jag berätta om min vecka kan börja med i Söndags då sov Emran hos min vi hade jätte mysigt och trevligt sen på måndag morgon kl 8 drog Emran buhu =/ han åkte till gottland och ska vara där i 2 veckor fy fan... jaja sen efter 1 timmer var det min tur att vakna och dra till jobbet efter jag hade jobbat drog jag till stan där träffade jag min mor,bea,cyntis,marri och berr, berr bjöd mig på en donken eftersom dem andra hade redan ätit förutom jag och han haha, länge sen man åt donken. Sen drog marri och berr och mamma bea och cyntis med hennes lilla syster kollade runt på stan sen ringer berr och säger att vi kan komma hem till han och kristina så vi drog dit och deras lilla bäbis är så jävla söt älskar henne haha ^^ va där till sent kom hem runt 1 sen tisdag jobbade till kl 4 sen drog jag hem och då säger mamma att vi skulle hem till cyntis och grilla och kolla på michael jackson, När vi kom dit hade berr och hans fru komit vi började grillaoch grillningen var skit goo sen kollade på michael jackson och kan ju säga att jag och cyntis tjurade som små barn haha Sen åkte berr och kristina hem. Efter ett tag åkte cyntis hennes mamma (bea) och min mamma och jag hem till oss. Vet inte hur länge dem var kvar för jag gick och la mig kl11 för jag skulle upp  kl 6 på morgonen men dem var säkert kvar till 2 haha jaja. Onsdagen började 7 till 18 men dagen kännes helt okej var inte så jobbigt att jobba som jag trodde hahah. Idag är jag ledig och jag håller på gör en ungspannkaka fas utan äckligt fläsk så måste gå kolla till den nu bye bye =)

sötiiis


RIP <3

Kommentarer
Postat av: evelina

måste ses nån dag, saknar er <3

2009-07-09 @ 14:38:17
URL: http://evelinano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0